O mnie
Nazywam się Wioletta Chodkowska, jestem neurologopedą oraz pedagogiem. Moją wielką pasją jest reedukacja mowy i procesów kojarzeniowych u osób z uszkodzeniami mózgu spowodowanymi między innymi przez udary, choroby OUN (w tym: Parkinsonizm, SM, SL, ataksje) a także terapia osób z różnorakimi trudnościami komunikacyjnymi (spektrum autyzmu, dyslalia). Moja praca jest moją pasją.
Doświadczenie zawodowe zdobywałam pracując w:
- - SP ZOZ Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym im. J. Śniadeckiego w Białymstoku (logopeda na Oddziale Neurologicznym i Oddziale Rehabilitacyjnym)
- - NZOZ Centrum Medycznym VitaMed w Białymstoku
- - Polskim Stowarzyszeniu Na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym w Giżycku.
Obecnie pracuję w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym im. J. Brzechwy w Giżycku.
Ukończyłam:
- - Podyplomowe Studia Neurologopedyczne (Uniwersytet Gdański)
- - Podyplomowe Studia Logopedyczne (Uniwersytet w Białymstoku)
- - Pedagogika- studia magisterskie (Uniwersytet w Białymstoku)
Stale podnoszę swoje kwalifikacje poprzez uczestnictwo w specjalistycznych szkoleniach i kursach, min.:
Cykl szkoleń Metody Krakowskiej® prof. J. Cieszyńskiej:
- - „Terapia Neurobiologiczna”,
- - „Symultaniczno- Sekwencyjna Nauka Czytania”®,
- - „Praca z dzieckiem autystycznym - początek drogi. Warsztat praktyczny”,
- - „Stymulacja funkcji poznawczych dzieci z zespołem Downa”,
- - „Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji (niesłyszących, autystycznych, z afazją)”,
- - „Stymulacja mechanizmów lewopółkulowych- usprawnianie pracy lewej półkuli mózgu”,
- - „Metoda Krakowska w pracy z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych - warsztat praktyczny”,
- - „Manualne Torowanie Głosek”®
oraz:
- - „Kompleksowa rehabilitacja pacjentów po laryngektomii częściowej lub całkowitej z wykorzystaniem najnowszych aparatów i środków technicznych” (IAL- International Association of Laryngectomees)
- - „Trening Umiejętności Społecznych” (TUS)
- - „Motywacyjne DNA”
- - Terapia Pedagogiczna- kurs kwalifikacyjny
- - „Zaburzenia lękowe i depresyjne u dzieci i młodzieży”
- - „Wybrane techniki behawioralne w profilaktyce trudnych zachowań dzieci i młodzieży”
- - „Kontakt behawioralny w sytuacji trudnych zachowań uczniów. Procedury interwencyjno- profilaktyczne”
- - „Stosowanie zasad terapii behawioralnej w klasie”
- - „Terapia behawioralna osób z autyzmem”- I, II, III stopień
Jako osoba pogodna i empatyczna potrafię stworzyć ciepłą, przyjacielską atmosferę, która jest niezwykle ważna w terapii logopedycznej a przyjazny i świetnie wyposażony gabinet uprzyjemnia terapię dla małego i dużego pacjenta.
Zapraszam, przyjdź- pomogę